reklama

Šindlerová, Záhradník alebo Kam to dnešné páry spejú?

Možno sa vám táto téma už bude zdať passé, no aj napriek tomu mám k tomu čo povedať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 

Nedávno som počula, že dospelý chlap sa v žiadnom prípade nemôže zaujímať o tínedžerku. No a myslím, že Šindlerová ňou nepochybne ešte stále je. Možno je vyspelejšia ako ostatné dievčatá v jej veku a má už aj niečo za sebou (tým myslím sľubne vyvíjajúcu sa kariéru speváčky) no tento „výrok“ má určite niečo do seba.


No a strane druhej zas visí otázka Čo potom s tvrdením, že láska prekoná všetky prekážky? Je to naozaj tak? Láska prekoná všetky prekážky? Aj tie vekové?

Ja som k tejto téme zaujala asi takéto stanovisko Dnešné „celebrity“ si môžu dovoliť všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie som typ človeka, ktorý odsudzuje. Možno sa tento článok bude zdať viacerým kritický a dosť ironický voči jeho hlavným hrdinom, no prezentujem svoj názor.


Podobný „problém“ sa vyskytol aj vo vzťahu účastníka prvej série Vyvolených Šakala, alias Milana Maruniaka a jeho lásky, ktorá má podotýkam o 34 rokov menej. Všade z médií sa na nás valili fotografie 50-ročného muža, oblečeného v štýle „Som bitkár, pozor na mňa!“ a jeho vyjadrenia o tom, že mal vyše tristo sexuálnych partneriek, no bolo aj obdobie, keď sa chcel stať kňazom.

Momentálne však najviac fičí téma o jeho údajne tehotnej priateľke, ktorou je 16-ročná školáčka Lenka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Myslím, že je silné použiť obvinenie, že títo chlapi to asi nemajú všetko v poriadku, čo sa týka „vekovej orientácie“ a určite nie sú jediní. Veď vo svete je veľa párov, medzi ktorými je veľký vekový rozdiel, no mám pocit, že to takto funguje väčšinou len medzi celebritami. Chlapi si chcú dokázať, že ešte nepatria do starého železa a preto si nájdu mladšiu milenku, či dokonca partnerku.

No je ešte jedna alternatíva, a síce, že dnešné dievčatá sú tak vyspelé, že už ani vek 16, či 17 rokov nepredstavuje problém pre to, aby mali aj o niekoľko desiatok rokov staršieho partnera.




Denisa Frianová

Denisa Frianová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimisticky depresívna... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéStarám sa do vás, no a čo?!

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu