reklama

Svetlo nádeje

Kráčajú zasneženou ulicou, všade naokolo je tma, vidieť len malé svetielka presvitajúce z okien domov. A malé milé vločky ako tíško dopadajú na lesklú zamrznutú cestu. Je krásne. Obe to potrebovali, vypadnúť z bežnej „reality“, porozprávať sa, možno si vymeniť pozitívnu energiu, zážitky z celého týždňa. A naladiť sa na ďalší týždeň tak, aby to zvládli. Obe majú zlé obdobie, a zdá sa im, akoby to nikdy nemalo skončiť... No keď sú spolu, trošku na to aj zabúdajú. Pomáhajú si.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„Vieš, cítim sa ako vo vzduchoprázdne. Viem, že existuje možnosť vpravo, alebo vľavo, no ja sa nedokážem pohnúť."

"Možno by bolo dobré, keby si urobila nejakú zmenu. Niečo. Niečo, čo ťa jednoducho posunie ďalej."

"Viem, ale akú? Neznášam stereotyp, no zároveň si ani neviem vytvoriť systém. Možno len potrebujem človeka, ľudí, ktorí mi ukážu tú správnu cestu. Teda, ak vôbec existuje. Nikdy nevieš, či to, po čom kráčas je to správne."

"Ale áno, to predsa vieš. Ak je to to, po čom si vždy túžila a to, čo ťa napĺňa, tak potom vieš, že je to to správne."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trošku sa zamyslí. Kráčajú ticho, počuť len vŕzganie snehu pod ich nohami. Zdá sa, že obe premýšľajú. Každá iným spôsobom, no ich myšlienky sú zároveň prepojené. Ako nitky. A aj keď majú každá svoje problémy, premýšľajú o tom, ako tej druhej pomôcť.

"Rozmýšľala som, že by som odišla na pár mesiacov do Anglicka. Strážila by som deti, trošku by som si precvičila angličtinu a možno by som prišla na niečo, čo by mi doma nikdy nenapadlo."

"A možno nie. Neodhováram ťa. Ak máš taký pocit, odíď. Ale nikdy nevieš, či to bude pozitívne, alebo prídeš so zlou skúsenosťou. A návrat do reality bude potom o to horší. Nikdy neujdeš pred tým, čo ťa trápi, alebo zviera. Je to ako jedovatý had. Jeho zuby už nemáš zaborené do svojej kože, no jed ti koluje v žilách. Nepotrebuješ odísť, potrebuješ bojovať."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ale mňa tu už nič nedrží. Nedokážem sa do ničoho donútiť. Nič ma neteší a neláka. V ničom nevidím zmysel. V práci je všetko stále také isté, už dlho žiadne nové ponuky, nič. Potrebovala by som veľmi silnú motiváciu na to, aby som niečo urobila. Stále si hľadám spôsoby, ako NIE. A sama sa stimulovať jednoducho nedokážem. Všetko je také zložité."

Zastaneme pred mojim domom, a ešte sa chvíľu rozprávame. Je mi nanič, no zároveň cítim, že čerstvý vzduch mi urobil dobre. Nadobúdam pocit, že možno to nie je až také zlé.

Vyzliekam si kabát a nachvíľu si ešte sadnem do kuchyne. Počujem ako mi zvoní mobil. Prišla mi správa. PREPACTE, ZE RUSIM, ALE MAM PRE VAS JEDNU PONUKU. PRIDTE V PONDELOK DO MOJEJ KANCELARIE. ING. JANAK.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Áno, všetko bude dobré. Našla svoje svetielko nádeje. Možno ešte ani nežiari, no ona mu dá šancu, aby to tak bolo...


Denisa Frianová

Denisa Frianová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimisticky depresívna... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéStarám sa do vás, no a čo?!

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu