reklama

Nechcem kráčať vašou cestou...

Som iná. Iná ako ostatní. Mám svoj cieľ a za ním kráčam. Nechcem preto ísť za vami, po ceste vami vyšlapanej. Mám svoju vlastnú cestu. Cestu, na konci ktorej ma čaká vytúžený cieľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 

Chcem kráčať cez vysokú trávu a nebáť sa, že sa stratím. Nebáť sa, že sa mi jej husté trsy lepia na nohy a nechcú ma pustiť ďalej. Chcem pokračovať. Nebáť sa, že si cestou zablatím nohy od všetkého blata, ktoré ma tam „stretne“. Nebáť sa, že sa pošmyknem, alebo utopím aj keď v malom potôčiku. A keď spadnem, chcem vstať a kráčať, znovu kráčať. Budem mať zablatené ruky a možno budem špinavá celá, ale vstanem. Mať svoje pravidlá a vytvárať si ďalšie. Zo všetkých budem mať svoj svet. Svet vlastných pravidiel. A možno bude aj hmla keď pôjdem, ale potom opäť zasvieti slnko a ja uvidím kam kráčam ďalej a či kráčam správne. A možno zídem z cesty, no viem, že potom sa vrátim späť, lebo to je to, čo chcem...

Denisa Frianová

Denisa Frianová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimisticky depresívna... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéStarám sa do vás, no a čo?!

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu